Pappa....

Min pappa var 17 år, skulle fylla 18 om 3 månader, när han fick mig.
Jag brukar sitta och fundera på om det är därför han behandlar mig mer som än kompis än en dotter.....När han och jag är själva (vilket händer typ aldrig) så pratar han om sina kompisar och vad dom gör och sånnt......Ofta jag vill höra det?
Jag tror han har sagt Jag älskar dig typ 2 gånger nu när jag är äldre.....

Men det konstigaste är att jag tycker om det, han bryr sig t.ex. aldrig om vad jag gör eller när jag kommer hem när jag är med kompisar. Han kommer aldrig heller och snokar på mitt rum eller går in utan att knacka eller nått.
Ibland kan jag känna att det är tråkigt och att han kanske inte älskar mig, men oftast trivs jag med det.
Jag vill inte ha någon som bryr sig för mycket, det är därför jag hellre bor hos pappa än hos mamma....
Jag älskar min pappa och jag vet att han älskar mig även fast han aldrig säger det.
Han har t.o.m ritat en sepciell grafitti målning till mig och han berättade en dag när hans tjej inte var här att jag bettyde jätte mycket.för honom. Det skulle han ALDRIG säga om hon hade varit här.
Han blir så konstig runt henne......
Menmen just nu tänker jag spendera hela mitt sommarlov hos Andreas och inte hemma....orkar fan inte......

Ville bara få ur mig den skiten, har aldrig pratat med någon förutom Andreas om hur jag känner för pappa.......

I Love You Mom & Dad <33



Jag vet att pappa inte vill att jag ska ha barn i tidig ålder men jag tycker fan att det känns bra att ha en ung mamma & pappa.
Han vill nog bara inte vara 35 år och morfar....men det skiter jag i =)
Det skulle faktiskt vara rätt komiskt om jag skulle få barn nu eftersom att hans tjej precis fått barn....då skulle dom gå på daigs samtidigt...HAHA...rätt åt deras unge....fan va pinsamt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0