Lägenhet ? ?

Bor i Kumla och vill ha lägenhet i Grängesberg eller Ludvika ? ?
Jag är 16 år och ska börja andra året på gymnasiet i höst, och nu tycker jag det är dags att flytta från skit hålan.
Jag tål bara inte Kumla.....
Men jag tänkte om det finns någon som vet hur mycket man får för att man pluggar på avstånd ?
Det är ca. 13 mil emellan....
Någon som även vet någon billig etta eller kanske en billig två som är ledig ? ?

Jag går estet bild och jag vet att det finns inne i Luvika också men kan man börja andra året där eller måste man gå om ? ? ? ?

 

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Åh, jag är skit dålig på att förklara :S

2008-06-25 @ 23:30:21
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0