JÄVLA SKIT !

Igår spelade Bad Religion i Göteborg, sist dom var här var 2005.
Då var man förliten och hade inga pengar, nu hade man ingen att åka med.....
Min pappa var där....fan ta honom.....men jag fick inte följa med......
Han ringde mig när han var där och när dom hade börjat spela...så jag var ju typ skit deppig hela dagen igår.
Undra hur länge det tar för dom att komma igen.....då ska jag fan inte missa dom.
Jag får väll gå själv.

Samma sak med w.a.s.p. imorgon (idag) dom ska spela på Peace & Love men det är ju klart att man inte ska ha någon biljett.......
Har fan inte 700 kr....fast jag tror nog inte att jag skulle lägga det på ett enda band för en timmes spelning.....? ?
Får väll hoppas att dom har någon spelning i Sverige efter att jag fyllt 18 år. Bara ett år kvar >_<

Nu har jag missat både Bad Religion för andra gånge och w.a.s.p för typ tredje gånge........fan att man inte är 18 år ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0