Effektiv dag...

Blev ingen Andreas idag, orkade inte åka tåg...men jag åker imorgon...tror jag.
Pappa och hans tjej ska till sommarstugan med tv kompisar och Filip ska till mamma så det finns ingen som kan ta han om mupp katterna, Kissebebis & Kosmos.

Men vi får se, vill verkligen åka....saknar min Andreas <333

Idag gjorde jag våfflor för första gången (A) Utav färdig gjord våffel smet....
Annars har jag bara tagit hand om Alva och saknat Andreas.....

Fan vad det är jobbigt att vara ifrån den man älskar. Jag önska att man bara kunde få ett jobb bara sådär, vilken ålder man än är i, och få en lägenhet. Då skulle jag flytta ihop med dig på en gång <33

Någon som kanske vet om det finns något bra ställe man kan "jobba" på inom örebro län?
Eller kanske en billig lägenhet ?

Jag älskar att du har långt hår och är hårdrockare <33



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0