Dumma film . . .

Igår skulle jag och Andreas lägga oss och mysa med en massa ljus och kolla på en film jag hade laddat ner.
Men jag hade tyvärr inte läst något om filmen och det visades vara en film om två 14 åringar som blev med barn,
Typiskt.
Trodde inte att jag skulle behöva tänka på något sådant mer. Min bebissjuka var ju över.
Så nu är den tillbak....lite iaf.....men snart kommer mensen och då försvinner den =)

Bebissjuka = vill ha barn.



Filmen hette Skipped Parts, hade sökt på Drew Barrymore på www.imdb.com och då hittade jag den.
Men hon var med ytterst lite.
Men filmen var faktiskt bra, dom hade en sån här härlig western dialekt =)


Nu sitter jag i sängen hemma hos Andreas helt själv, han är inne på verkstaden och hämtar sin bil som varit på lagning några timmar. Skrutt bil vill jag säga, men den funkar ju ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0