Bebissjukan över...nästan.....

Igår tänkte jag på hur mysigt det skulle vara att ha en liten unge men sen kom jag på att den blir ju äldre och orka med en 5 åring liksom.....Så bebis sjukan var typ över.
Men sen idag så gick jag in på min mail och hade fått ett nyhetsbrev från todiefor.se och dom hade fått in bebis kläder.....
Men det tog inte så jätte hårt xD
Tror nog att det är över nu =) äntligen......
Så nu kan jag tänka på andra söta saker som hundar och katter <3
Vill så gärna ha en egen hundvalp.....en amstaff eller någon sorts bulldog.
Men det får jag inte förens jag flyttar hemmifrån......

Och igår hittade jag en skit snygg lägenhet i Ludvika och hyran låg på 2200 i månaden....skit billigt tyckte jag.
Ska snacka med pappa när jag kommer hem om det, han säger nog inte emot om jag flyttar hemmifrån.
Men då måste jag skaffa deltids jobb illa kvikt, annars svälter jag......

Jag åker nog hem på måndag eller tisdag nästa vecka, Andreas ska på fiske semester med sin farsa. Sen kommer han hem till mig =)




Fan jag vill till Peace & Love på Lördag och se w.a.s.p. =(
Men tänker inte betala 700 kr för ett band........
första gången på grymmt länge som w.a.s.p. spelar utan åldersgräns och det är på en BÖG festival, blir så jävla besviken. Vill jue se dom ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0