A Shot At Love


FY FAN vilken sjuk serie, har spenderat över 4 timmar inne på http://video.msn.com och tittat på avsnittena som finns där.
Det är ett helt sjukt program och dom leker med andra känslor något fruktans värt.
Det enda possetiva jag fick från programet var att dom spelade två Ozzy låtar ! <3

Så fort jag hör hans röst blir jag nästan tår ögd....

Något annat som programet också visade var att tjejer är riktiga backstabbers och killar försöker vara macho inför god looking girls. Det var två deltagare som vart bort valda som fick tok spel.
Fan man blev ju rädd bara att se det, kan inte fatta hur dom inne i huset kände sig.

Killen som åkte ut hamna i slags mål med en annan kille och sprang runt utanför huset och förstörde saker och skrek Tilas namn.
Tjejen som åkte ut hamnade i slags mål med en annan tjej, som sedan valde att åka hem p.g.a det, men sen gick hon därifrån och skrek en massa idiotiska saker.

Jag fastnade iallafall för programet så helt värdelöst var det ju inte, kanske lite drygt men med alla cat fights och sånt så var det roande.

Tila Tequila har ju tur iallafall som får välja mellan 16 tjejer och 16 killar. Det är bara att vraka och välja när man är snygg, känd och rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0